rap müzikte cinsiyetçilik ve kadın aşağılanması - bol sözlük

rap müzikte cinsiyetçilik ve kadın aşağılanması



başlık no:39709 okunma:7425



Sayfalar: |<  << >> >|

  1. abi cidden hadi yaa. bir erkeğe fuckboy, piç, seks makinası falan dendiğinde bunlar cool özellikler sayılır. kadınlara thot, sürtük falan dendiğinde kadınları rahibe teresa yerine koyduğunuz için deliriyo olabilir misiniz acaba? sürtük kadınlar da var, bunu tercih ettikleri için, tıpkı piç adamlar gibi. biraz şapkayı önünüze koyup düşünün bakalım bir kadına ve bir erkeğe seks makinası denildiğinde neden bu kadar farklı algılıyosunuz
    thugger
    19.4.2021 23:13
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 2 




  2. @20 bunlara kalırsa kadınlar zaten korunmaya muhtaç, aşırı hassas, her şeyden küsen, en güçsüz varlıklar. hatta kadınlar da değil herkes böyle. adamların hayalindeki dünyada herkes evinde bir köşede oturmuş odasına çekilmiş birileri kırılır küser diye ağzını açmadan oturuyor. tüm hareket alanımızı 3 5 tane şirketin daha çok para kazanmak için belirlediği ajandasına göre sınırlandırıyoruz. yani bu nasıl bir enayilik benim aklım bunu almıyor. kendisine solcuyum diyen bir adam nasıl 3 5 tane şirketin bekçiliğini yapar, kapitalizmin kendi ellerinden alıp kendilerine tekrar parayla sattığı bu kimlik siyaseti zırvalarını yer cidden hayret verici
    anonim
    19.4.2021 23:22 ~
    heart_plus : 7 stat_minus_2 : 2 


  3. Ahlakın kadın bedeni üzerinden belirlenmesine karşı durmanın neyi şirket ajandası? birileri kırılır küser umrumda değil herkes düşündüğünü ifade etsin. twitter manyaklarının davranışlarını bir ideolojinin ana idealleriymiş gibi pazarlamayın yeter.
    abraxas
    19.4.2021 23:31 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 1 


  4. @23 ahlakın kadın bedeni üzerinden belirlenmesine karşı duran biri varsa o da basit şarkı sözlerinden gocunmayanlardır. ayrıca kusura bakmayın ama dünyanın her yerinde solcular cancel culture adı altında cinsiyetçi olduğunu iddia ettikleri insanları "cancel"larken başka hangi ideolojinin ana ideali olacak? sanırım kafanız biraz karışık. kaldı ki ben ana ideali de demedim
    thugger
    19.4.2021 23:45 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  5. önceki entrylerimi okursan gocunmadığımı anlarsın.

    twitter ve sosyal medya tamamen linç kültürü üzerine kurulu. tamamen sen nasıl bunu söylersin aptal herif aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa modunda. amerikan muhafazakarları da bu durumu yıllardır solculuğa yamamaya çalışıyor. ilgi çekmek için duyar kasanları kimlik haline getirdiler. tüm yaptıkları sabahtan akşama kadar insanların ne kadar fazla yakındığından yakınmak. bunu da o kadar iyi yaptılar ki taa buraya bile geldi. çok da zor değil aslında olay korkuluk taşlama. en eski tartışma metodlarından. tam olarak belirlenemeyecek ideolojik bir bütünlüğü olmayan bir toplumu sabahtan akşama kadar taşlama. kavramların içini boşalt ve sana karşılık veremeyecek sahte canavarlarla savaş. böylece azınlık haklarını korumayı bile "öcü" haline getirebilirsiniz.

    ayrıca dediklerim sana değil dertlinin bunların derdi diye ortaya sürdükleriydi. "bunlar" diye bir grup yok arkadaşlar. sosyal medyanın linç kültürü herkesi canavara çevirdi. bu da çok güzel propaganda aracı olarak kullanılıyor. her neyse bizim bunları sorun edinmemize daha çok var. lgbt'ye terörist gurubu denen ülkeyiz amk. boşverin gitsin.
    abraxas
    20.4.2021 00:06 ~
    heart_plus : 4 stat_minus_2 : 1 




  6. her kadına laf edilmiyor ki. her kadın aynı mıdır ? hakedeni vardır. her kadın çiçek değildir. erkek için de geçerli. olum bunları açıklamak bile saçma be.
    krambelius
    20.4.2021 06:45 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  7. karilar bu içerikte sarkilari dinlerken kendilerinden geçiyorlar. eger bu minvalde sözlere talep olmasaydi, o götler bu sarkilarin esliginde sallanmazdi.
    anti matter
    20.4.2021 09:49 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  8. başlığı joker açtı sandım ilk başta. neyse yazdık bir entry artılar hayırlı olsun :)
    tanri alan daraltti
    20.4.2021 10:14 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  9. @26 kadınların bu içerikte şarkıları dinlerken kendilerinden geçmelerinin sebebi sonunda cinsel kimliklerinden ayrı, cinsel arzuları olmayan anaç birer sabit figür olmaktan kurtulmaları. kadın düşmanlığını geçtim bu radikal feminist bir şey bile denebilir ama bu konuya girmek istemiyorum müzik platformunda.
    thugger
    20.4.2021 12:18 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  10. Butun olay perspektifte bitiyor.

    Ben SWERF tayfasini sevmiyorum, SWERF goruslerini de sevmiyorum. SWERF nedir? Sex Working Excluding Radical Feminism, yani turkce meali, Sex isciligine karsi olan radikal feministler.

    Burada kim bedenini satiyor falan filan demenin manasi yok, isi ahlakciliga vurmanin geregi yok. Cogu turk rapci de dinazor gibi misogynist ve kadin dusmanidir. Ben ve bircok arkadasim da bu sikik kulturun etkileri ile buyuduk, burada ki niceleri de.

    Azicik icgorusu olan anlar. @28in de dedigi gibi, kadinlari cinsel arzulari olmayan, namusluluka yukumlu sadece anne olma fonksiyonuna sahip varliklar olarak gormek sarkilarda "surtuk" demekten cok daha tehlikeli ve yanlis bence.

    Kisacasi rap muzikte cinsiyecilik ve kadin assagilamasi var, ama zannettiginiz gibi degil. Saygilar.
    elfatibumbum
    20.4.2021 12:43 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  11. e kadın rapçiler de kendilerini aşağılamıyor mu
    hic
    20.4.2021 14:26 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  12. bixi blake;
    "surtuklere sarkilarda siddet uygulamiyoz tersine mutlu ediyoz lil homie surtukler buna takilmiyoken ne alaka simdi bu soru? butun kadinlar surtuk mudur demisiz biz? Evladi onunde kum torbasi gibi dayak yiyen her kadini savunurum. Surtukler halinden memnun sen merak etme"
    anonim
    20.4.2021 17:17 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  13. sokak kanka. sokakta cinsiyetçilik diye bir kavram yoktur. hiphop kültüründe kemikleşmiş bir anlatım dili vardır. sen tercih etmezsin farklı müzik yaparsın kimse sana neden bu farkındalığı yarattın demez ancak yapmasan da kimse sana neden cinsiyetçisin demez. neden bu tartışılabilir ve konuşabilir bir şey bilmiyorum. Amerika da adam yaşadıklarını anlatmış başkaları kurmaca hikayeler yazmış , başka memleketlere de öyle sıçramış.

    rap müzik farkındalık yaratır, sokak farklıdır. sokağın literatüründe böyle kavramlar yoktur.
    ah bir bilsen dilim donse neler diycem
    21.4.2021 00:00 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  14. Var Yok diyemem ancak eşcinsellik ile önceden yazılmış bazı liriklerin bugün yazilabilmesi mümkün değil adamın ağzına tükürürler

    Şimdi aklıma örnek hemen gelmedi ama sansar Saian sefalet tayfalarinin şarkılarında görülebilir
    ek demek ekmek und cekirdek
    21.4.2021 01:17 ~
    heart_plus : 0 stat_minus_2 : 0 


  15. abi başlıkta yazı ile alakalı tek bir entry bile yok?
    anonim
    21.4.2021 12:35 ~
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 0 


  16. @35 gerçekten inanılmaz, şimdi bir baktım baştan da. Kapsamlı ve açıklayıcı bir makale ingilizceden Türkçeye çevrilmiş, linki verilmiş, adamlar hala okumadan, anlamaya çalışmadan birbirlerine laf yetiştiriyorlar.

    benim yorumumsa şöyle : insanların akran baskısıyla nasıl yönlere evrilebildiğini, tüketicilerin üreticiyi nasıl etkilediğini, farklı başlıklar altında ve bilimsel veriler ışığında okuyabildiğim ve farkına daha iyi vardığım için cenk durluya müteşekkirim.

    mcb
    21.4.2021 20:33 ~
    heart_plus : 1 stat_minus_2 : 0 


  17. Etraf artık politik doğrucular ve sjwlerden geçilmiyor. Ulan bunlar yüzünden Amerika'da beyaz olmak bile suç sayılacak neredeyse :)

    Aynen kardeşim kadınlar aşağılanıyor,eril diliniz batsın,garsona garson demeyin alınır falan filan işte
    zerov
    22.4.2021 03:31 ~
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 1 


  18. entry'ye başlamadan önce; başlıktaki çoğu entry konuyla alakalı, sadece siz sjw'ler kafanızda kurduğunuz cevabı alamadığınız için kudurmuşsunuz lol

    gelelim konumuza, evet sokak temelli gelen şarkılar cinsiyetçidir veyahut gelenekçidir. bu ikisi bariz şekilde birbirinden ayrı şeyler, hemen bir örnekle açıklamak gerekirse sürtüğü aldım sürtüğü attım vs diyen khontkar cinsiyetçidir, esmersen esmer kal boyama saçı sarıya diyen yener gelenekçidir. Bu entryde biz "cinsiyetçi" olarak tanımladıkları türü ele alacağız.

    varoşta yaşayan insanlardan bir celal şengör çıkmasını bekleyemezsiniz arkadaşlar. bu insanlar ne eğitim alabilmiş, ne de bir meslek üzerinde ilerleyip kariyer yapabilme imkanına sahip olabilmiş insanlar. Bu yüzden de en kolay yoldan parayı bulup hayatlarını kurtarma derdindeler. Erkeklerde bu durum yine biraz çalışıp didinme şeklinde ilerliyor, ancak bir kadın para karşılığı seks yaparak çok rahat bir şekilde para kazanabilir ki zaten böyle yapıyorlar. Bugün iki feminist like'ı alacağım diye "erkeklere ihtiyacınız yok kızlaar" diyen cardi b bile zamanında striptizcilik yapmış, "fakir erkeğe am yok" diye söz yazmış birisi.

    edit: tahmin ettiğim üzere ne kadar pembe götlü solcu varsa delirmiş. Kudurttuklarımızın arasına bunu da ekleyebiliriz.



    o yüzden bu bahsettiğimiz para karşılığı seks yapan kadınların, rapçilikten parayı bulmuş erkeklerin yanında bitmesi ve bizim rapçinin de zamanında ona yüz vermeyen kaşarları; parayı bulduktan sonra sağlı sollu skmesini övünerek anlatmasından daha normal birşey yok gençler. bu eril dil dedikleri şey bir günde oluşmadı veyahut tepeden inmedi, böyle birşey var ki adamlar bahsetmiş.


    Alın size yukarda tüm makalede anlatılmış şeylerin bikaç paragrafta yazılmış özeti. Bu formulu al rap müzikte gördüğün her şeye uygulua. Rapte uyuşturucu mu var, neden çünkü adamın mahallesinde kol gezen şey bunlar. Haliye herif de gördüğünü yazıyor.

    Zaten bu makaleyi yazan kadın olan charis kubrin de rap müzik üzerinde oldukça takıntılı olan - çıkardığı çoğu makale bununla alakalı- siterotip beyaz amerikalı sjw. Kadın hiçbir platforma doğum tarihini yazmamış mesela, ordan çıkarım yapın işte.


    Sözün özü sokakta sürtükler olduğu sürece, şarkılarda da sürtüklerden bahsedilecektir. Bişey Değil.
    reb bu mu beyler
    22.4.2021 04:34 ~
    heart_plus : 2 stat_minus_2 : 0 


  19. kim ulan bu turkce reb kitlesine sjw kelimeleri falan ogreten allah belasini versin
    veteran
    22.4.2021 11:50 ~
    heart_plus : 3 stat_minus_2 : 1 


  20. yukarıda millet "solcular siksin sizi" falan yazıyor, adam 'başlıktaki çoğu entry konuyla alakalı, sadece siz sjw'ler kafanızda kurduğunuz cevabı alamadığınız için kudurmuşsunuz lol' yazıyor.

    aynen abi hepimiz sjw olduğumuz için masa kemiriyoruz şu an.
    anonim
    22.4.2021 12:11 ~
    heart_plus : 5 stat_minus_2 : 1 


  21. Sayfalar: |<  << >> >|

    fb | twt | youtube | insta | spotify | anket | uyarı | devlog

    bol'da yer alan içeriğin doğru veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemektedir. burada okuduklarınız sizi dehşete düşürürse türkçe rap ansiklopedisine de göz atmayı deneyebilirsiniz.
    hukuka aykırı olabileceğini düşündüğünüz içerikler titizlikle incelenip gereği düşünülmektedir. sözlüğü reklamsız görüntülemek isterseniz üye girişi yapabilirsiniz. soğuk içiniz.

    rastgele gururlarımız: